Strateegia

Suurepärastes ettevõtetes muutub strateegia pühaks toiminguksStrateegia tähendab olla erinev. Kui sul on tõeliselt hea strateegia, siis sinu inimesed on sellest vaimustuses.” Michael Porter

Andrese Klaasi AS strateegiaks on pakkuda kliendile kvaliteetset toodet ja teenindust. Mitte alati soodsaimat hinda, aga kindlasti parimaid lahendusi, et klient tunneks meiega koos, et ta on saanud teatud väärtuse võrra rikkamaks.

Meie märksõnaks on innovatsioon: püüame igal aastal tuua turule mõne täiesti uue toote või töötluse. Sellega rikastame ehitusturgu uute ideede ja rakendusvõimalustega.

Selline tahe eeldab meie poolt kvaliteetset, kiiret ja mugavat klientide teenindamist, probleemide lahendamist, nähtav olemist sihtturul ja sellest tulenevat tuntust. Loomulikult tervitame konkurentsi, kuna see on lõpptulemusena hea kliendile ning seetõttu sunnib tootjaid just kliendi huvidest lähtuma.

 

Mis on meie konkureerimise taktika?

Me konkureerime kvaliteetse toote ja kvaliteetse teenindusega, pakume usaldusväärsust ja lubadustest kinnipidamist. Loomulikult on ka selles osas meil arenguruumi veel küllaga, aga me ei karda endale võetud väljakutseid.

Me panustame noortesse, kuna noor inimene on paljuski vaba ja uudsema mõtlemisega ning teotahteline. Seega on meil väga hea kombinatsioon vanema generatsiooni teadmistest ja stabiilsusest ning uuema generatsiooni uuenduslikkusest ning tõestamise vajadusest. Usume siiralt sellise meeskonna edusse. Samuti teeme me kõik, et Andrese Klaasi tootmisbaas oleks kaasaegne ja tagaks stabiilse toote kvaliteedi ning ühes sellega ka kliendi rahulolu.

Algusaegadest saadik on meie tegutsemise aluseks olnud klientide ja töötajate rahulolu ning loomulikult raha teenimine. Need kolm põhiideed on määranud ka meie strateegia ja visiooni arengu. Meie valikuid ning tegutsemise aluseid peegeldavad muidugi ka meie põhiväärtused.